Världens barn gala.

Ja i går var jag, Marie, Evelina och Johanna på Världens Barn gala. Det var helt ok, fanns både bra och mindre bra framträdanden. Men smaken är ju som baken... Måste erkänna att jag är imponerad av de som vågar gå upp och sjunga. Speciellt de unga. Modigt! Förutom galan och jobb gjorde jag inte så mycket i går. Jo såg på Idol förståss.. Har ingen favorit än, men det är ju ganska jämt. Missade delar av tisdagens program så det ska bli kul att se killarna i kväll!

I dag blir det jobb.. sen ska jag fortsätta med mitt pyssel. Som nu består av att försöka på ordning på 200bilder från Thailand. Köpte mig ett album när vi var där och har nu äntligen beställt hem papperskopior av korten. Längtar tillbaka! Speciellt när det regnar och är skitväder här hemma!

På lördag åker Andreas till Norge för att jaga älg, kommer vara borta en vecka. Å jag som inte är något större fan av att sova själv. Jenny kommer hit en natt i alla fall ;)

Göra i ordning mig kanske!

Ha en bra torsdag.. 

Bjuder på en bild från värmen.. 


Tagen på Freedom Beach den 15 mars! Alltså på min födelsedag ,) 


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh.....jag önskar att utsikten från mitt fönster sett ut som på din bild!!!

Men utanför är bara höstrusk!!!

Lååååångt kvar till sommaren.

Hoppas allt är bra annars=)

Kram Maria

2008-10-02 @ 17:54:06
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: Henny

Ja, visst vore det underbart! Man längtar tillbaka mycket nu när regnet öser ner!



Allt är toppen! Ha en trevlig helg!



Kram

2008-10-03 @ 13:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0