11/9-2008

Å redan torsdag. Jobbat i dag.. hade förhoppningar om att pappa skulle få komma hem över helgen, men tji fick jag. Pratade med honom förut och han skulle gå med någon maskin som läser av hjärtat under helgen. Frågade vad han ville att vi skulle köpa med, snus och filmer. Tror han börjar bli lite trött på att ligga där! Så jag åkte till Gert å köpte lite snus... Ibland slås man över hur många fina människor det finns. Din gest värmde ;)

Som sagt i morrn åker vi in till Oslo.. Jag mamma och Andreas. Vi tar bilen härifrån, hämtar upp Andreas i Fredrikstad. Känner mig lite osäker på att köra inne i Oslo..

I dag blir det inte många knop.. Andreas ska upp å träna, tänkte åka med och smita till mamma. Dricka lite kaffe ;) Skulle vilja träna jag med, men hostar fortfarande. I kväll ska jag se på idol och slappa i soffan.

Nop nu ropar han.. får väl skynda så jag slipper gå in..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0