Älskade fredag..

Det är verkligen den absolut bästa dagen i veckan. Å just denna fredagen var jag ju ledig med. Underbart! Startade med en ganska lång sovmorgon. Gjorde sedan ett ryck här hemma.. Plockade undan och bäddade rent i sängarna. Sen drack jag och Evelina 11-kaffe. Andra gången denna veckan som vi fikar. Mysigt! Åkte ut till Säbyn en sväng. Kaffe där med. Sen följde jag med mamma och pappa till Mellerud. Handlade klinkers till deras hall och badrum. Blev bjuden på mat oxå, rödspätta.. Super gott! När jag kom hem igen tog jag tag i städningen. Hunnit med en toalett.. Får väl slåss lite med damsugaren oxå..

Andreas hade lust att åka till stan i helgen. Själv vill jag fixa lite mer i tvättstugan. Får väl se vem som får viljan igenom. Tycker att det passar bättre att åka nästa helg, då lönen landat på kontot ;)

I kväll blir det filmmys med Evelina och Jonas. I morrn kväll ska vi träffa de andra över lite mat och en öl!

Var ute en sväng på graven förut. Vissa dagar saknar jag mormor mer än andra. Hela denna veckan har jag tänk mycket på henne. Kanske är det först nu som jag förstått att jag inte kommer få träffa henne igen. Hemsk med sann tanke. När jag går ute i Säbyn kommer alla minnen tillbaka. Tänk om jag bara fick berätta alla saker jag inte hann med att säga. Om jag bara fick krama om henne en gång till och verkligen berätta vad hon betytt för mig!

Njut av helgen.. det ska jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0