Bättre dag..

Oja.. dagen har verkligen varit bättre i dag! Kan visserligen bero på att 1; jag slutade tidigt! 2; det är inget kvällsmöte och 3; i kväll ska jag träna! Dock drar tandläkarbesöket som ska ske om knappt två timmar ner min glädje lite! Hoppas det inte blir allt för dyrt bara, hade ju tänkt att lägga lite pengar på min fredagsshopping med mamma. Måste verkligen ha lite nytt.. allt för trist garderob just nu!

Ska bli intressant att se hur mycket man orkar med i kvällens medelpass.. Länge sen jag tränade nu. Fixar inte att åka till Billingen denna säsong så det får bli F&S.. Blir nog bra. Hört att de ska börja med ngt danspass oxå.. Låter kul!

Ne nu vill vovven ut å gå!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0