God Morgon!

Vilken bra morgon det har varit för en gång skull. Vaknade och var pigg! Har inte hänt på väldigt länge.. Har varit nere på jobbet och öppnat. Vilket var bra, annars hade jag nog sovit än. Så.. vad är då planerna för denna dag.
Tänkte tillverka lite smycken. Inte långt kvar tills julmarknaden nu. Ska ju vara med fyra dagar så förhoppningsvis behöver jag en del. Måste även åka in å handla lite små saker. Bla nytt puder, helt slut! I kväll blir det After Work med några av vännerna. Har inte bestämt mig för om det blir vin eller inte. Får fundera på detta under dagen.


Dessa flickor ska jag träffa i kväll.. (Halmstad-06)


I morrn ska vi ta en tur till Torp, fick ju mer lön än jag räknat med så lite shopping vore inte fel.Såg en super fin klänning på www.ginatricot.se hoppas på att den finns kvar. Nya träningsskor och möjligtvis en ny jacka vore inte helt fel heller!

Statistiken ökar för varje dag.. kul!

Kramas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0