Helgen..

Måndag igen.. hann ju inte ens med en kopp kaffe med Evelina.. Beror väl på dålig planering från min sida.. Får ta det till helgen..

I fredags tvingade jag min svärmor att ta ledigt från jobbet. Kände att jag behövde komma i väg. Så vi åkte till Torp och shoppade lite. Eller jag shoppade för mycket. Men blev nöjd! Inhandlade en jeans kjol med hög midja, vero moda. En randig body, Gina Tricot. En grå topp med svart tryck, Gina.. En lång grå kofta, Vero Moda och en rutig schal..



I lördags åkte vi äntligen till Oslo för att besöka pappa. Var verkligen skönt att få komma dit. Han ligger fortfarande kvar och än är det inget svar på varför han får dessa strokar. Hoppas på att få lite mer svar i morrn, då de flesta tester är gjorda. Vill verkligen att han ska komma hem snart!

I söndags var det jag som bjöd mamma och john på middag! Å på kvällen tog vi det bara lungt. 

I dag var det lite jobb, gick hem tidigt. Var lungt och så är jag väldigt förkyld fortfarande. Men var på apoteket i dag och hämtade ut lite mer piller. Hoppas att de ska hjälpa mot den värsta hostan i alla fall. Åt mat tillsammans med mamma och tog en sväng ut till säbyn. Å vad fint de kommer att få där. Nu var huset nästan målat, bara lite kvar. Morfar sliter verkligen, men jag tror han tycker det är kul oxå! Speciellt nu när pappa är dålig.. så känner han att han gör nytta!

I morrn blir det jobb, sena turen. Andreas kommer väl hem då oxå! 

Ne nu ska jag slappa lite i soffan, men först blir det promenad med vovven!

Kramen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0