Lite shopping!

Ledig i dag.. Otroligt skönt! Tog mig en sovmorgon. Gjorde en god frukost och bara tog det lungt. Härligt!

Helena och Kalle fick en liten flicka i går.. Mysigt! Så jag var ju tvungen att besöka de nyöppnade barnaffärerna. Blev en supersöt mössa från Villervalla och en nappflaska med texten Älskling! Nöjd! Nu är det bara väntan innan man får träffa underverket! Råkade bli ett par svarta höststövlar till mig oxå, ups.. Men det behövde jag verkligen..eller inte ;)

I dag blir det Oslo.. Mamma ringde förut å sa att pappa kanske fick följa med oss hem över helgen! Hoppas verkligen på det! Hade kännts så mycket bättre att ha honom nära. Även om det bara är för några dagar. Får väl se vad läkarna säger när vi kommer dit!

I kväll är vi bjudna till David och Marika, kantarell smörgåsar och film! 

Ne nu får jag väl ta å åka!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0