Ont!

ja i dag hade pappa mer ont i nacken sa mamma förut.. Skulle göra några mer stora tester i dag så det blir till att vänta på resultat. I kväll kommer troligtvis John hem, *glad* I morrn åker vi alla in till pappa i Oslo. Ska bli skönt att få träffa honom. Även om det är jobbigt i en sjukhussäng.. Men, det är ju inte första gången som mina föräldrar ligger i en sån :(

I dag tänkte jag smita från allt. Övertalat  min svärmor till att ta ledigt från jobbet. Vi ska åka till Torp en sväng.. Får väl se om jag orkar med att handla något, men det kan vara skönt att komma bort en stund. Kvällen ska spenderas hos mamma. Lovat göra en äpplepaj.. Mys tillsammans! Glad att man har dem så nära, det är nu man märker sånt!

Ne.. borta tänder och hår ..


~Älskar dig~

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad jobbigt för dig och din familj just nu!

Jag har precis gått igenom ett rent helvete i min familj, så jag vet vad det betyder att ha familj och vänner runt sig.

Hoppas att allt går bra och att ni hittar styrka i varandra.

Ta hand om dig.

Kram Maria

2008-09-05 @ 22:32:46
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: Henny

Tack, dina ord värmer!

2008-09-08 @ 18:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0