Ont, det gör ont...

Ja det gör ont, men på ett skönt sätt. Det är ju träningsvärk. Mina få och ganska obetydliga muskler fick sig en stor chock i går.. Har ju i princip inte tränat på hela sommaren. Men nu är det slut på soffdagarna.. Måste komma i gång. Passet i går var helt ok. Orkade dock inte med hela springningen och maskade även lite på armhävningarna. Men det bar ju första passet, då är det ok.. Eftersom jag nu lovat mig själv att komma i gång, tänkte jag gå på danspass i kväll. Får väl se vad det kan vara, men det låter kul. Får väl gömma mig längst bak, eller nåt ;)

Annars lunkar det väl på som vanligt.. Jobb i morrn med.. kanske på fredag. Planerna för helgen är inte spikade än men det pratas om After Work.. Pizza å en öl.. Promenader och fika.. vad det än blir så ska jag göra det tillsammans med vännerna. Känns som om vi träffas alldeless för sällan. Sen kommer ju fröken Polis hem oxå, trevligt! Renovera, måla ska även det hinnas med..

I morrn kommer Marika hit en sväng på kvälllskvisten! Mysigt!

Ne, hänga upp tvätt.. jag hitar verkligen bra sätt att roa mig på.. eller hur??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0