Seriös på morgonkvisten!

Oja, trots att jag kände av vinet som slank ner i går gick jag upp tidigt. Damsugit och städat hela huset ;) Å nu kan jag säga att damsugaren var värd sina tusen lappar..

Hade en mysig kväll hos David och Marika i går. Spelade Lika par leka bäst?? Riktigt roligt. Blev vin för mig och marika. Killarna började med öl och slutade med att dricka whisky ur flaskan ,) En riktigt bra spelkväll. Carro var snäll å körde oss hem.

I dag är planerna att tillverka lite mer smycken. Sen ska vi till Bästorp en sväng prisutdelning. Hoppas på högvinsten.. 4000 på köpmannaföreningen.. Själv har jag skänkt 2st halsband. Hoppas vinnarna blir nöjda.

Vädret är ju helt underbart.. Njut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0