Shoppat.. igen..

Oja.. Blev lite mer än jag räknat med..


Nya träningsskor.. Var visserligen det som jag planerat att köpa.. men det blev lite mer..

Jeans och en poloklänning från Gina Tricot.. Blev även ett par svarta leggings.. Underkläder från Hm..

Fina burkar från hemtex.. Några dukar och en ljuslykta fick oxå följa med mig hem..

Eftersom det snart är julmarknad passade jag på att handla lite på panduro.. den nätta summan blev 1300. Hoppas bara jag får sålt ngt nu... Bilder på mina nya smycken kommer..

Sen gjorde vi ett otroligt trist köp oxå.. En damsugare.. för 2000:- hoppas bara den är bra nu..

Hade en super trevlig eftermiddag/kväll på After Work i går. Alldeless lagom. I kväll blir det vin och spel hos David och Marika. Jimmy å carro skulle oxå med. Ska försöka komma ihåg kameran..

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0