Tisdag.. snart halva arbetsveckan..

Ja, om man tänker positivt! Blev lite längre jobb i dag.. Så kan det bli i bland.. Inte mycket att göra åt. Men det är klart, mer pengar blir det ;) Förstår inte varför jag alltid ska vara så trött på tisdagar. Känns som om jag inte sovit ngt alls.. Vilket jag egentligen har gjort. Konstigt! Tror visserligen att mycket av min trötthet beror på den förkylning jag haft i två veckor. I dag är första dan som jag inte hostar, det tänkte jag fira med ett träningspass i kväll. Medel tror jag det var, kommer troligtvis inte att överleva.. men jag tar risken.. Början på terminen så det kanske finns flera med mig som jag lite tvivelaktig kondition. Kan ju gömma mig längst bak i salen.. Och hoppas på att hinna med vart annat steg i alla fall .. Blir trött bara av att tänka på det...

Åkte en sväng till Mellerud i går eftermiddag, efter min fika med Evelina. Mys! Handlade kakel till tvättstuga.. Väl där fick jag hjälp med att lasta in i bilen, vad jag inte hade tänkt på var att kaklet skulle ur bilen här hemma. Andreas var inte hemma.. Faan vad jag fick slita, var ju fruktansvärt tungt.. Men jag fick in allt i garaget. Undra bara när vi får tid att lägga golvet. Lär väl dröja.. Mycket grundarbete kvar..

Ne en promenad med vovven. och lite keso med frukt innan träningen! Mumma!

Ha en bra tisdagskväll!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0