Underbara sol!

Åh.. vilket fint väder det är ;) En fröjd att kunna vara ute med barnen. Slippa regnkläder och stövlar. Man får verkligen passa på att njuta.

Träning i kväll hade jag tänkt mig. Danspass. Får se om jag känner mig lite mer bekväm än sist gång. Stel som en pinne. Skulle ha tränat i går egentligen men så blev det inte. Gjorde i stället en äppelpaj och slappade i soffan. Dålig karaktär.. hade allt lite dåligt samvete sen.. Men kroppen orkade inte. Får slita extra mycket i dag i stället.

Det är verkligen så fint ute nu, trädens alla färger.. Hoppas vi får en lika fin fortsättning på hösten. Hösten är ju bra på andra sätt också.. Tända ljus, myskvällar i soffan, biobesök.. Sånt som man inte gör under de ljusa årstiderna. Dock är det ju även jaktsesäsong. A åker till norge i en vecka och jagar älg. Men det är ju nyttigt att vara själv i bland sägs det i alla fall.. 

Rensa lite svamp innan det är dags att dansa..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0