13 arbetsdagar kvar...

ja om man räknar bort resten av denna förståss.. men halva dagen är ju redan gjord. Kan inte förstå att jag ska gå hem om tre veckor, känns konstigt. Men otroligt skönt.

Solen är borta i Ed och regnet öser ner. Hoppas det hinner sluta innan jag slutar jobbet. För jag och Evelina ska ta en tur runt sjön. Hon är snäll som orkar med mig trots mitt kassa tempo;)

I morrn är A ledig.. fuskigt! Men jag hade tur och fick ta den tidiga turen så slutar redan vid 14, förhoppningsvis lite innan för jag behöver till banken. De envisas ju med att stänga redan vid 13..  Får se hur det går. I morrn kväll är det tjejmiddag hos Jenny I billingen, trevligt!

Annars är planerna för helgen väldigt få.. fika med flickorna på fredag.. annars vet jag inte. Hoppas på fint väder för vi skulle behöva tvätta av huset. ska ju måla om bitar av det nu i vår. Sen blir det säkert en del fixande i Säbyn.. Var tal på knytkalas, min morbror med familj kommer.. får väl se om det blir hemma eller inte.

Ne.. dags att jobba några timmar till. Tänk va rasten går fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0