Härliga känsla ;)

Ja i dag vaknade jag med en sån härlig känsla i kroppen.. Allt känns så lätt och positivt. Härligt med sånna dagar. Börjar inte förrän efter lunch i dag så jag och Evelina ska hinna med en tidig fika/lite lunch för min del. Å säkert en del skvaller, ska bli så kul att höra om hennes praktik. Sen får vi väl planera in ngt att hitta på under helgen oxå. När A kommer hem i eftermiddag ska han grundmåla grunden. Jag målade sista strykningen på stommen till verandan i går, vitt blir fint! I morrn kommer svärfar. Han och A ska börja med golvet och trappen och har vi tur så kanske de hinner sätta in nya ytterdörren. Själv ska jag först på Tupperware party hos Annelie. Men sen tänkte jag ta tag i mitt project, staketet till verandan. Jag har bestämt mig för 95mm och 45mm "plankor". Men de ska mätas ut, sågas till och målas. Låter som ett lagom project för mig, bara svärfar tar med sig girsågen.. (eller va den nu heter)  Så det blir en fiktig fixar lördag..

På söndag är det Säbyn som gäller, tror inte att tapeterna hunnit komma än men det finns massor att göra ändå.. Mamma och pappa skulle till Torp i dag och inhandla lite saker.. I går var de här på middag, blir nog fler gånger nu när jag ändå ska gå hemma hela maj. Kul att kunna hjälpa till på ngt vis.

Ne om jag skulle passa på att vara lite kreativ kanske.. Städa ngt innan jag åker..

Snart går vi in i vecka 32, hur konstigt känns inte det.. Har försökt att förbereda mig en del innför förlossningen men det är ju svårt när man inte har en aning om hur det kommer att bli. Känns så overkligt att vi snart ska få ha h*n hos oss. Åh, vad jag längtar. Men först ska jag ta vara på tiden och göra saker som inte blir lika lätta sen..

Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0