3 veckor går fort..

Ja i morrn börjar A att jobba igen. Vi har verkligen haft den bästa semestern någonsinn, lungt å skönt!

I dag har jag och Annie varit å träffat killarna, Liam, Alfons och Benjamin å deras mammor såklart. Supermysigt och Sara hade gjort en mycket god fruktsallad, mumma! En tur till Tanum hann jag oxå med i dag, kollade på nya braskaminer, troligtvis hittade vi den som vi vill ha ;) Snygg är den å tyst, härligt!

Planerna för veckan är ganska många ;) I morrn kommer tjejerna hit, vi ska planera kalas. På onsdag ska jag nog följa med Evelina och Marie till stan, måste ha ngt till dopet! Å på torsdag är det Bvc besök.. Å eftersom allt tar såå mycket längre tid än förut lär jag inte vara sysslolös.

Ne nu ska jag mysa med mina två innan det är dags att kvällsmata och lägga lillan. I natt sov hon 7 timmar, lyx!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilket fint kort ni hade i tidningen!!!

2009-08-18 @ 08:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0