Lördagskväll!

I dag har vi verkligen haft en toppen dag. Startade med en skön sovmorgon;) Sen åkte vi till Laxarby med Evelina och Jonas. Där var det medeltidsmarknad. Trodde det var ngt jätte litet men oj så fel vi hade. Riktigt mysigt var det, blev kvar några timmar, fikade, hadlade glögg och te ;)

Efter middagen somnade jag och Annie i soffan en stund, det är så mysigt att ha henne sovandes på magen.

Nu i kväll har mamma och pappa varit här, jag bjöd på vara kantarellsmörgåsar, mumma!

I morrn är det pych (felstavat). vilket betyder att A spenderar den mesta tiden i skogen. För min och Annies del blir det kanske en sväng in till Ed. Och en promenad runt sjön, får se vad vädret blir..

Ne nu ska jag ta och krypa i myskläderna och göra min sovande dotter sällskap i soffan, det var där hon hamnade efter att ha somnat i mormors famn..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack för senast! Blir det någon Nössemarkstur? Vilken dag skulle passa dig? Mån el tis? kram

2009-08-16 @ 09:29:41
URL: http://ninna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0