Måndag..

veckorna bara flyger fram. I morrn är Annie redan 8 veckor, undrar var de tog vägen. Många planer denna veckan eftersom vi ska ha dop på söndag är det en del som ska fixas. Jag måste köpa ngt att ha på mig, ska åka en sväng med mamma i morrn. Sen ska vi träffa prästen på onsdag. Å på torsdag kommer Evelina och Jonas hit, de blivande gudföräldrarna, få vi får gå igenom lite. Annars har jag tänkt att hinna med en promenad med Marie på onsdag, å i dag kommer Hanna och Agnes hit en sväng. Det är fullt upp mest hela tiden! Förmiddagen har jag och Annie bara myst, hon har skrattat och grejjat som attan. Härlig när hon är på det humöret ;) Nu sover hon så gott!

Helgen var kanon! Kräftkalaset var supertrevligt, men kallt! Blir väl det när man inte intar ngn alkohol. I går var det väldigt lungt.. en sväng till bästorp och åt mat i kornsjö kiosken var väl det som blev gjort..

Här är Annie på kräftkalaset;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0