6 månader i dag

Just nu för ett halvår sen låg jag på näl med krystvärkar. Har ju tänkt att lägga ut en förlossningsberättelse, men det blir nog inte så. Efter mycket om och men vill jag nog ha den för mig själv. Men det är klart, fråga så kan jag kanske svara ;)

Annies halvårsdag då, känns konstigt att hon redan är så stor. I dag har hon verkligen visat att hon kan stå på knä, men oj vad hon slår sig. Hör väl dessvärre till denna tiden. Men hon blir ju så ledsen. Både hon och A har varit ganska dåliga i dag, förkylda. Hoppas bara de mår bättre tills i morrn. Ska bli kanon kul, jag och Marika var och handlade förut och det mesta är förberett. Skagentoast till förrätt,. helgrillad fläskfilé med potatisgratäng och festaostsallad till varmrätt och ricecrisptårta till dessert. Mumma!

Ne nu kommer snart A hem med Wallander Skytten och förhoppningsvis lite lösgodis..

Första gången jag såg på dig




Snacka om att hon utvecklas i en rasande takt.

Älskar min lilla solstråle mer än vad ord kan beskriva..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0