Är man sötast så är man ;)

Annie har nog varit en väldigt snäll tjej. Med tanke på alla fins julklappar hon fått, och än är det två dagar kvar tills julafton. Tänkte jag skulle lägg aut lite bilder på vad lilla damen får. Kan ju vara bra ideer till er andra som ska köpa bebis presenter ;)





Av Sebbe och Alfred fick Annie en griffeltavla och en söt body ;)



Detta fick Annie av sina gudföräldrar (Evelina & Jonas) Mössan såg jag på Åhlens när vi var i Gbg, ångrade så att jag inte köpte den. Tänk att Evelina visste det ;) Annie blev superfin i den!

Tack för alla fina klappar till vår sötnos <3 Alldeless för mycket, som vanligt ;)


Så vad händer i dag då?? Svärmor är på väg hit, ska fixa med Annies julklänning. Annars håller vi oss nog hemma idag. I kväll kommer Marie och Jörgen, MYS!

Har blivit väldigt snurrig sen jag fick Annie, hennes rånarluva hittar jag inte och nu kan jag inte hitta hennes täcke med kaniner på. Trodde kanske att jag tappat det när vi var inne på Ed i söndags, ringde några affärer vi varit i men ingen hade sett det. Synd! Skulle nog önska mig bättre minne i julklapp så jag kommer i håg var alla saker är..

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0