~*~GOTT NYTT ÅR~*~



Så då var det snart dags att fira in det nya året, men först ska jag göra i ordning mig själv och lillan. Ingen aning om vad jag ska ta på mig, känner mig inte helt hundra i dag. Ngt svart blir det i alla fall, har lite att välja på ;)
Kvällen ska spenderas hos D & M, kommer bli kanon. Hade fixat att John skulle köra men tror att A kör i stället, både han och Annie är dunderförkylda, och även jag känner att det är ngt på gång. Så det blir nog ganska lugnt.

2009 har verkligen varit ett kanon år, på alla sätt och vis. Man kan ju bara hoppas att 2010 blir det samma, just nu känns det som om det kommer bli bättre. Det man ser fram mest emot är ju självklart Annie framsteg, se hur hon utvecklas och blir en egen liten person. Men även att få fixa mer med huset, åka utomlands och förhoppningsvis börja träna igen.

Ne nu ska jag hoppa in i duschen.

Ha en underbar kväll mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0