Kaos!

Så då har jag landat i soffan, skönt efter en dag med en massa folk i affärerna. Var verkligen såå mycket folk på Torp, orkade inte prova så mycket och när jag väl orkade dra mig in i ett provrum satt kläderna som ett korvskinn. Är nog dags att försöka få bort de sista grav.kilorna nu efter jul. Får bli en vända med VV, tänkte åka på klass var tredje vecka så man får lite material och väga hemma de andra två. Ska nog fungera, ska bara kolla upp var närmaste klass är..

Så var blev det shoppat i dag då?? Jag fick mig ett underställ och termobyxor, Samt detta ;

 maskara, en ring och strumpbyxor.. Nyårs klar ;) Får väl ta en klänning oxå ;0

Annie fick lite mer..

Fuskpolo och mörklila body från HM. Pyamas och body med katter från Lindex.


Men A handlade mest. Nytt hemmabiosystem.. så nu har vi lite högtalare över. Ingen som är sugen på att köpa dessa?? Lovar att göra ett riktigt bra pris. De är bara fem år gamla. Infinity är märket.



Ne nu ska jag se om jag får till ngn kvällmat..




Kommentarer
Postat av: Angelica

VV finns ju i Thn :) Men det är nog inte närmast :)

2009-12-29 @ 17:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0