Lyckad kväll!

Var verkligen mysigt i går. Hade dukat upp med lite av varje, gottigt! Provade 4 olika glöggar och min favorit var havtornsglöggen, den enda som var alkoholfri. Vi provade oxå glögg på 10, 15 och 22 % Blev lite vin oxå, mumma!  Spelade julklappsspel och jag fick formarna ;) Blev lyckat och jag är så glad  att ha så fina vänner!

        (klickbara bilder ) 
Min lilla pepparkakstjej ;)

I dag har vi varit på en liten tur, mysigt! Älskar söndagar, ofta är det inte så många måsten då.

Ne nu ska jag krypa mer i soffan och kolla lite tv..


Kommentarer
Postat av: Anneli

Så stor eran söta pepparkakstjej har blivit, fattar inte vart tiden tar vägen!?

Var inte du nyss gravid? och jag också för den delen ;-)

Ha det gott i adventsmörkret!

Kram

2009-12-07 @ 13:25:27
Postat av: Charlotte

Jisses, va smarrigt!! : )

2009-12-07 @ 14:04:09
URL: http://charlottis.blogg.se/
Postat av: Evelina

Åhh den där pepparkakan kan man nästan käka opp ju!! Ringer sen! Kram

2009-12-08 @ 08:47:44
URL: http://ninna.devote.se
Postat av: Henny

Annelie; Ja hon växer så det knakar, går fort, alldeless för fort. Känns ju som sagt inte alls länge sen vi hade stora magar. Hoppas allt är bra med er! Kramar om!



Charlotte; Smarrigt var det. Älskar att fixa och planera sånna kvällar!



Evelina; Ja så söt som hon är ;)

2009-12-08 @ 16:34:59
Postat av: Marie

Hon är ju helt underbar!!! Så gullig i sin klänning.

kramar

2009-12-08 @ 21:20:09
Postat av: Henny

Marie; pepparkakstjejer ´är underbara ;) Hon är väldigt fin i brunt;) Ses sen! Kramar

2009-12-09 @ 08:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0