Nu är det jul..

Oja, riktig julstämmning här hemma nu, i alla fall i vardagsrummet. Tomtar, ljuslyktor och annat pynt. Hämtade även hem granen i går, så nu står den och lyser. Dock är detta enda rummet som är klart, tänkte fixa resten i dag.

Haft en kanon helg igen, känns som att livet flyter på väldigt bra nuförtiden ;) Klippningen blev kanonbra, tog av en hel del. Har ju fått mer lockar sen jag var gravid och orkar inte platta håret jämt, så nu klippte jag en frisyrdå jag kan ha lockar. Tack Åsa! Annie hade haft det bra hos Evelina och när jag hämtade låg de så gott i soffan och myste!
 Fredagskvällen spenderade vi hos David och Marika, julklappsbyte och nyårsplanering. Kommer bli bra! Sebbe och Alfred blev supernöjda med sina klappar. Annie fick en söt barbafamilj body och en griffeltavla, Tack igen! Bilder på julklappar kommer ut senare ;)

I lördags var det kalas för Olle, så förmiddagen var vi i Loviseholm. Annie stannade kvar när jag och A åkte till Strömstad en sväng, shopping, besök hos bror och resturangbesök ;) En härlig eftermiddag!

I går var det fix här hemma, en sväng till Säbyn han vi med och lite julklappar blev inhandlade. Men nu tror jag att jag är klar, skönt!

På dagens schema står fika med flickorna, julbak och annat julstök. Kommer bli en strålande dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0