Bilder från gårdagens köp!


Visst är denna body helt ljuvligt söt!

Aningen dyr kanske.. men det var de värt!

Jobbat i dag.. H tillbaka på jobbet, trevligt! Annars har jag fixat här hemma, städat och lagat mat. Även bakat några choklad kakor. Har verkligen blivit kul att baka igen.. konstigt med tanke på att jag aldrig bakar annars.

Om en stund kommer mamma, pappa och Anton hit. Jag ska bjuda på semlor, mumma!

I morrn är vi bortbjudna på lite mat hos David och Marika, trevligt! De skämmer bort oss!

På lördag är det ju alla hjärtans dag, något vi inte brukar fira så mycket. I år ska vi fira det med mamma. Pappa är med Anton i stockholm och spelar bowling. Ska bjuda på middag å så blir det väl melodifestivalen. Ska bli mysigt! Mamma fick välja middag och hon valde lax. Så jag tror jag ska göra grillade laxfiler med ungsbakad potatis och kall sås. Det är ju såå gott. Vet inte om jag ska ha förrätt än, men till desset blir det den nya favvoriten, exotisk fuktsallad med varm vitchokalad sås.. Det vattnas riktigt i munnen.

Har även planer på att tapetsera och lägga in golv i den lilles rum.. ska bli kul att se tapeterna uppe. Hoppas bara på att det blir bra. Men det tror jag!

Ne nu ska jag hoppa in i duschen.. men först läsa lite bloggar!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nej men så snuttigt!

2009-02-13 @ 14:53:37
URL: http://ninna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0