Helgen som gått..

Ja i går tapetserade vi ju br. Vanligtvis är det jag som skär våder och stryker lim och A som hänger upp dem. Men i går bytte vi roller..


A i full gång med att stryka på lim...

Å här e jag i action...


Vi la klart golvet i dag oxå, eller nästan fattades en bit. Surt! Blev riktigt bra, tog samma som vi har i kök och hall. Jag tycker det blir lite mer enhetligt så..

Efter golvet var klart skulle vi till morfar. Passade på att ta på oss rikligt med kläder och ta en tur på säbytjärnet. Men inga fiskar var vakna.. Men mysigt hade vi!





Fick med mig vaggan hem från morfar i dag oxå. Tänk att mormor sov i den som liten, även jag och mina syskon låg i denna. Den är tillverkad av en som bodde granne med min gamelmormor ca 1910. Häftigt!

Har även städat, å fixat här hemma.

Snart kommer Evelina och Jonas på en liten kvällsfika!

Dessa fina tulpaner fick jag av A i går!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du har blivit utmanad!



Kika in på min blogg så får du veta mer! ;)



Kramar Ellinor

2009-02-15 @ 22:20:30
URL: http://anglarrunthornet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0