Så var det dags..

Jobbade som dagt tidiga turen, kom ifrån lite tidigare och hann med en lunch på cafet med Evelina.. Kikade även in på Eas och fick tag i ett skärp, så nu blir min klädsel i kväll ganska ok.. Nöjd! Tog mig även en sväng in på Martinas.. Lite av de nya Villervalla kläderna hade kommit, super fina färger. Dock inget inköp i dag.. Fönstershoppade även lite på Gullegrisen. måste ta mig en tur dit ngn dag. Så härligt färgglada kläder! Sånt gillar jag, i alla fall till barn.

Så hur ser resten av dagen ut då?
*Snart åka till Bygdegårn för att duka..
*Hem, äta middag och fixa iordning oss.
*Tillbaka ut till Bästorp för en helkväll! Laddat upp med tre alkoholfria öl ;)

Ser verkligen framemot detta! Ne nu är det nog snart dags att åka.. Marika skulle ju hämta killarna vid 14..

Ha en bra fredag!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0