Skruvat gips och spånskiva!

I bland blir jag så glad av att verkligen få fixa och lära mig nya saker. Spenderade några timmar med mamma och pappa i Säbyn förut.. skruvade spånskiva och gipsplattor. Hade tänkt att ta det lungt och slappa i dag men det är verkligen inget för mig, blir så otroligt rastlös. A har varit och "lekt" på sjön.. I morrn ska jag och A försöka lägga en heldag i säbyn, förhoppningsvis blir vi klara med en vägg till. Superkul när det går farmmåt och när man känner att man kan hjälpa till. Pappa skulle spela match på förmiddagen och komma ut senare..

I går var vi i Mellerud och åt grekisk mat med Evelina och Jonas, det är verkligen såå gott! Vattnas i munnen bara man tänker på det! Får göras om snart!

Melodifestival i kväll.. ska ses hos mor & far. Mamma skulle göra våfflor.. det är ju supergott! Blir väl lite öl och vin för de andra..

I dag är det fyra månader till bf.. händer mycket nu och vi längtar mycket efter vårt illa underverk.


Ne nu ska jag gå och inspektera barnrummet. A har satt upp lite lister..

Ha en superbra lördag och glöm inte att grattulera denna fina flicka som fyller 25 i dag!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Adolfsson

Åhh vad kul att se att det lilla livet ligger kvar i maggen:) Hoppas du och ni andra har det bra !

2009-02-22 @ 10:37:56
Postat av: Lina

Din unge är redan bra mycket sötare än mig, haha! :)

2009-02-24 @ 23:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0