Snart fredag..

Ja då var det bara en arbetsdag kvar.. veckorna bara flyger fram. Har tur och jobbar tidiga tiden i morrn. Får väl se när jag kommer i från. Blir det tidigare än ord. tid så ska jag nog hinna med en fika med Evelina, mys! Vid 14 är det dags att åka till bästorp och göra i ordning. Sen hem, laga middag, fixa i ordning oss och sen vid 19, FEST!! Ska verkligen bli kul, får väl köpa med mig några alkoholfria öl eller ngt..

Så nu ska jag ta och fixa i ordning lite papper, växelkassa osv.. Provade lite kläder förut, inte lätt att få ngt som sitter bra, har verkligen mycket kläder men inte mycket som passa nu. Blev i allafall en svart klänning, hoppas på att hitta ett smalt silver bälte att ha till oxå.. kanske ngn som har att låna ut?? jag ska ha den över magen så det behöver inte vara så extremt stort ;)

A kommer hem i kväll oxå.. mysigt att slippa sova själv!

Ne nu ska jag fixa lite papper..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Slå en pling imorn när du vet när du slutar om det blir fika eller inte. Annars ses vi imorn kväll! Kram

2009-02-05 @ 21:40:30
URL: http://ninna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0