Snart halva arbetsveckan gjord

Ja.. som vanligt jobbade jag min tidiga tur i dag. Sån tur att jag gör det på tisdagar. Hinner ju med vattengympan då! Verkligen så skönt att få röra på sig lite, utan att känna sig stor. Nästa vecka kan jag dock inte, kom på att jag skulle till tandläkaren.. suck! Annars har jag inte gjort så mycket idag, är ganska sliten må jag erkänna.. Tittat på när A målat taket i br.. blev super bra. Så nu är det dags att börja tapetsera. Får se om det blir i morrn eller om vi väntar till helgen. Jag tycker ju att det vore kul att börja..

Jobbar tidiga turen i morrn med.. sen tänkte jag baka semlebullar. Köpt hem alla ingr. så nu har jag inget att skylla på. Är ju verkligen så mycket godare med hemabakade bullar. Bjöd hit mor, far och Anton. Med de skulle komma på torsdag i stället.. längtar redan. Semlor är ju såå goda.

Ne nu ska jag se till att få mig lite kvällsmat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0