Söndag!

Vaknade rktigt pigg i dag.. Skrivit klart ansökan om Hp nu.. Blev lite text ;) Svårt att veta vad man ska ta med bara, men nu har jag försökt att formulera mig bra. Bifogade ganska mycket eftersom det fanns så lite plats att sjriva på org.pappren. Så nu är det bara att vänta å se, håll tummarna!

Annars.. A spacklar just nu rummet.. förhoppningsvis hinns även taket målas i dag. Så kul att se det förändras.. Själv tänkte jag ta på mig att måla taklister ngn dag. Lagom projekt! Hittade en super fin spjälsäng igår på blocket. Ringde men det var redan en som skulle komma å kolla på den. Skulle höra av mig vid 17 igen, det var verkligen fin, precis den modell och färg vi vill ha.

Får väl fixa lite här hemma under dagen med. Tvätta å så.. laga lite middag. Sen i eftermiddag är det avslut å buggen. Å i kväll ska vi till mor och far.. även Anton är hemma.!

Bjuder på några bilder från fredagen!


Före det drat igång!

Jag och Marika!!

Killar gör saker tillsammans ;)


August, Johanna, Evelina & jag

Jörgen ser lite slirig ut..

Systrarna Z var söta i likadana kläder!!

Här dansar bla.. jonas och marie.. Ser bra ut! Även Ulrika och Marielle skymtas!


Bandet!!

Ne nu ska jag hänga upp tvätt!

Kommentarer
Postat av: annicka

Jädrar va det svänger syrran!!=) Nice kort på jörgen där också..mohaa!

2009-02-08 @ 14:18:03
URL: http://annickaopseth.devote.se
Postat av: Maria

Oj! Bästorp......det var inte i går som jag var där....hehehe=)

Liten nostalgitripp fick jag genom att titta på bilderna!

Kram Maria

2009-02-08 @ 18:19:42
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0