Bästa kvällen i veckan!

Ska bara jobba några timmar först.. men sen är det helg!

I kväll blir det fredagsmys med A, länge sen vi var hemma bara vi två nu.. Tänkte laga lite goare middag och sen bara slappa i soffan.. på menyn står..
* Grillad laxfile med ungsbakad potatis och kall sås..
* Exotisk fruktsallad med varm vit chokladsås.. (nyårs desserten)
Mumma!!

I går kväll var mor & far här på kvällmat. Alltid lika trevligt. Förstår ibland inte vilket tur jag har.. verkligen super bra kontakt med dem.. jag hade hämtat hem lite tapet prover som vi satt och spanade på. Har nog hittat den jag vill ha nu.. Försöka lägga in en bild senare..

I morrn blir det 11kaffe med Evelina.. Kanske ngn mer som är sugen??!! Sen ska jag äntligen klippa mtt hår! Å på kvällen blir det bullare revyn.. Fullspäckat som vanligt!

Ha en bra dag!

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Marina

Kikar tillbaka =) Grattis till bebisen i magen!

2009-01-30 @ 10:15:23
URL: http://meandmyroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0