Det var bihålorna..

Yes,,, som jag befarade. varit hos doktorn i dag så nu har jag fått lite medicin! Hoppas det hjälper snart, för smärtan är enorm. Känns som om ansiktet ska gå isär. Så nu är jag sjukskriven hela denna vecka med.. Förhoppningsvis blir jag väl piggare så jag orkar med att göra ngt. För jag börjar verkligen tröttna på att se på Tv och vara ute på nätet... I dag var det ju inte ens ngn kul post, trist!

Mamma var snäll och bjöd mig på mat i dag, gott! Är så glad att de bor nära.. får väl återgälda middagen i veckan. Är grymt sugen på kålpudding.. var länge sen jag gjorde det!

A jobbar över så han kommer nog först om några timmar... jag som inte vill vara själv!

Ne är väl bäst att göra sig lite kvällsmat oxå.. får se vad jag hittar i köket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0