Måndag morgon..

och i dag ska jag gå till jobbet! är väl inte helt pigg än men orkar verkligen inte vara hemma mer.. 4 veckor sen jag jobbade nu.. känns lite konstigt.. de som inte sett mig kommer nog få en chock.. växt mycket under dessa veckor.. tiden går ju så fort. Är redan i vecka 19.. snart halva tiden!

Så.. helgen då! Fredags kvällen var vi hos Marika och David som bjöd på paj och vaniljsås! Mumma!

I lördags blev det klinkers på hallgolvet! Vi hann även med en middag hos svärföräldrarna. På kvällen åkte vi på bio med Jimmy och Carro. Benjamin Buttons.. Den var verkligen bra, en film jag rekomenderar. Dock aningen lång.. nästan tre timmar,

I Går var A i skogen.. jag var en sväng i Säbyn, hjälpte till att bära lite virke. Sen var det fika här hemma.. Både Evelina & Jonas och mamma & pappa! Trevligt! Blev dålig på kvällen Marie skulle ha kommit ut en sväng men fick skjuta på det till senare i veckan. Hyrde oss en fruktamsvärt dålig film som vi pratade oss igenom!

Så vad händer i veckan??!! Förhoppningsvis blir det jobb hela veckan... I morrn ska jag även på vattengympa med Cissi ;) I bäckefors! Fika med Marie och ngn promenad borde man väl orka med oxå. Men jag känner på mig att jag kommer vara ganska sliten efter jobbet!

Ne nu ska jag hitta ngt att ta på mig..

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0