Orkar inte...

blir vansinnig på detta snart. Tyckte jag var lite piggare i går men i dag är det lika dåligt igen. Helt slut efter att ha lagat middag. Ringde sjukvårdsupplysningen förut.. med tanke på att jag haft feber från och till sen i tisdags.. hon sa att om jag inte blev bättre i morrn skulle jag ringa läkarn.Så vi får se hur jag gör, om jag känner mig bättre i morrn eller inte. Jobb blir det i alla fall inte. Trist, är änna sugen på att dra i gång nu.. varit hemma i en evighet känns det som..

Å så missar jag ju buggen i dag med. Jag ska i alla fall åka med ut och kolla, kanske kan fatta några turer. A får väl lära mig i veckan annars. Orkar ju inte vara med, testade förut men blir ju alldeless för trött.. hoppas på att A kan vara en bra lärare innan nästa gång.

Ne.. nu ska jag slappa lite innan vi ska åka..

GRATTIS TILL...
Jonas 28 år i dag &
Morfar 72år i dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0