Shoppade lite..

Gjorde en liten shopping tur i dag.. var ju tvungen att göra ngt. Blev två höga ljuslyktor på Em, och krokusuppsättning och två hjärtdekorationer från sköna gröna. Bilder kommer senare..

Ett varsel till på Fehrer i dag.. troligtvis ryker både mamma och svärmor nu... så j*la surt!

Annars mår jag lite bättre i dag, känns att medicinen börjar verka..

slappa lite sen ska jag ta tag i köket.. A kommer ju hem vanlig tid i dag med.. pratade om att börja lägga hallgolv, hoppas på det!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan och grattis till dem blivande päronen. =)

Tänkte höra med dig om du har några böcker kvar från när du pluggade?! Vore jätte snällt om jag kunde få låna iså fall!!Kram

2009-01-14 @ 18:58:31
URL: http://linkan88.blogg.se/
Postat av: Henny

Hejsan! Tackar tackar!

Jo jag har en del kvar, försökt sälja av lite. Men hör av dig när du vet vilka det gäller så kan jag kolla om jag har de kvar. Säljer gärna!



Kram

2009-01-14 @ 20:06:19
Postat av: Madde

Aha okey! Jag kolla upp så hitta en del på bibloteken "hemma" så har skickat iväg mor på ett jobb hehe! Men har du tex,

Juridik för pedagoger av Mare Erdis.

Kobran, nallen och majjen - Tradition och förnyelse i svensk skola och skolforskning, av R.Säljö.



Ja de var väl dem två som jag inte kunde hitta men det är ju inte säkert att mamma får tag på alla som sägs finnas på bibblan!



Kram kram



2009-01-14 @ 21:00:42
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0