Skit dag!

Ja, sämre arbetsdag får man leta efter.. men nu är dagen gjord och jag ska inte tänka mer.. väntar tills måndagen. En positiv sak med dagen var att Annelie och hennes tvåsötnosar kom förbi.. så söt så!

Fredag då! Enligt mig bästa kvällen på hela veckan! Vi är bjudna till David och Marika, tror vi ska äta räkor! Mumsigt.. Lite planering av festen skulle jag oxå tro att det blir.

Fick paket från hm förut oxå.. trodde inte jag skulle få det än på länge.. mycket var till Andreas men detta till mig...
plus lite baskläder..
Kunde ju inte hålla mig utan var tvungen att köpa ngt till bebis oxå..


Ne nu blir det dusch..


Marianne;
Tack för ditt grattis.. tänkt att kika in flera gånger i veckan. Men dåligt med tid.. Försöka till veckan, är så nyfiken på allt det nya. Följer din blogg.. försökt kommentera men det fungerar inte.. gör väl fel på ngt vis!

Callo;
Ska allt lägga in en magbild.. får väl posera under helgen ;)

Ha nu en trevlig fredag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej! Trist att det har varit en dålig dag på jobbet. Jag är glad att jag kunde förgylla den några minuter med mina små juveler. Leo sover nu men Noah ligger bredvid mig i soffan och pratar för fullt.



Ha en bra helg!

Kram Anneli

2009-01-23 @ 23:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0