Tack..

för alla "grattis"..

Helgen då.. i lördags var hela familjen och åt på tjuren, morfar bjöd oss. Ruggit gott! Senare drog vi vidare till bowlingen där det blev tävling.. alla eller nästan alla var med å spelade. Jag, Andreas, pappa & Anton på en bana och John, Nathalie, mamma och Adam på en.. Resultatet behöver vi inte säga så mycket om.. var inte med i toppen i alla fall ;) Jag och Andreas stannade kvar, för efter vi spelat klart spelade Lina, Mattias, Evelina, Jonas och Johan..

I går hade jag en liten röjjar dag här hemma.. tog tag i saker som blivit liggande alldeless för länge.. tvättade och var duktig. På kvällen var det dags att åka på buggkurs (A fick det i julklapp av mig)  i Håbol. Riktigt kul men svårt.. Hoppas man hinner lära sig bara innan kursen är slut..

I dag ska jag jobba. Några timmar hemifrån men sen ska jag även ner till Avdelningen en stund.. Andreas skulle oxå börjat i dag men i går kväll fick han feber och är inte alls bra..

Ha en bra måndag!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0