Tisdag..

Åh. är så trött! Öppnade i huset i dag så jag var där 5.45. Det ät tidigt! Men hade turen att få gå lite tidigare i dag.. skönt! Skai väg på vattengympa sen med Cissi.. ska bli nice!

Börjar märkas att jag är gravid nu.. i alla fall på kroppsformen.. känner mig ganska plufsig.. Det var många som komenterade i går.. klart att det är skillnad.. var ju 4 veckor sedan de såg mig nu! Men som mamma sa.. -Du blir ju inte mindre.. vågar knappt tänka på vad vågen ska visa nästa gång jag ska till BM. Fast iof mår jag ju bra och det är ju det viktigaste!

Ne nu ska jag packa badväskan..

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej! du får allt ta och lägga in lite magbilder snart! vill ju se hur du ser ut som tjockis, hi hi :) kram kram

2009-01-20 @ 19:15:04
Postat av: Caroline

hej hej! du får allt ta och lägga in lite magbilder snart! vill ju se hur du ser ut som tjockis, hi hi :) kram kram

2009-01-20 @ 19:30:02
URL: http://callo84.blogg.se/
Postat av: Caroline

varför kommer aldrig mitt namn med! Störigt.. Men det var jag iaf :)

2009-01-20 @ 19:31:09
URL: http://callo84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0