Åh, skalman han är tlött... tlött...

I dag känner jag mig verkligen som skalman.. Tror jag ska gå efter en mat och sovklocka i dag.. Tänkte låsa in mig och inte träffa ngn i dag.. socialt va??!! Men i bland kan man behöva sånna dagar! Jag gör det i alla fall!

Inte lika varmt i dag, tycker det känns ganska bra. Svullnat upp de sista dagarna.. inte kul alls. fingrarna känns som prinskorvar..

B.t.w gick det bra på besöket hos BM i går. Liten hade fixerat sig och hjärtljuden var bra. MIna värden var bra till och med blodvärdet! Inte illa!


Var ju en sväng ¨på Torp i går med.. inhandlade tråksaker till altanbygget, fick med mig en bikiniöverdel och en bh hem oxå! Å just det köpte ju en ny telefon.. Fick presentkort från telia på 900kr.. kände inte för att lägga ut så mycket så jag hittade en för 1300, jag behövde bara betala 400.. lagom för mig. Inga större funktioner men det behöver jag inte heller.

Kommer en kille å kollar på Audin sen oxå.. kanske blir det till att leta ny bil i kväll ;)

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0