Ännu en kväll hemma...

Jag vill ju åka till BB juh... men liten verkar trivar superbra i min mage.. Vi var hos BM förut och allt såg bra ut med både mig och bebisen. Annars har jag inte gjort så mycket i dag.. Var alldeless för varmt i solen så skuggan passade mig mycket bättre.. Har faktiskt fått lite färg i alla fall ;)

Passade på att åka vägen förbi Martinas som hade rea, men skor är inte å tänka på med mina svullna fötter. Hittade några VILLERVALLA plagg som var superfina men kunde i vanlig ordning i välja. Kul med de kläderna, är så fina färger och så går de ju till båda könen, sånt gillar vi!

Nu i kväll var jag och A ute och målade lite, trot eller ej men nu har vi bara en altandörr och ett fönster kvar sen är alla bruna dörrar och fönster ommålade till vita. Vet inte hur många timmar vi lagt ner, med tanke på att de målats 4 gånger så är det måånga långa timmar. Men det blir såå fint!

Ne nu ska jag snart krypa till sängs.. trött i ögat!

Kommentarer
Postat av: Lina

Gumman,det kommer nog fortare än du tror snart, kommer blir så kul! Tänker på er massor och håller tummarna varje dag! Kram

2009-06-25 @ 08:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0