Det är jag och alla pensionärer...

I dag var det varning på mig... Efter mitt besök hos BM passade jag på att handla lite.. men affären hade inte öppnat så jag fick stå och vänta utanför, jag och alla gamlingar. Då har man lite å göra..  Btw gick allt bra hos BM, både mina och barnets värden var bra.. fick en ny tid nästa onsdag.. får väl se om jag får väl se om jag går då eller om skrutten redan är ute vid den tiden *hoppas*

I går hade jag en sån härlig asocial dag igen.. var hemma hela dagen bakade, tvättade och lekte allmänt hemmafru.. behöver sånna dagar nuför tiden..

I eftermiddag ska jag och mamma till Devorah, färga fransar och plocka bryn, underbart! Innan det kikar mamma förbi på middag, A jobbar över så det blir bara vi två. Tänkte laga fisk på paprika och lök bädd, med cremef. och färspotatis.. får se om det går att äta.. Annars har jag inga planer för dagen, plocka lite här hemma och möjligtvis baka ngt, gott å ha lite till kaffet i frysen, kan ju tänkas att vi får några besök sen när liten har kommit!

Vad ska ni hitta på till midsommar då??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0