Måste ju tacka ;)

För alla Lycka Till önskningar jag får via bloggen, FB, sms och telefonsamtal. Å jag lovar att berätta när det är klart.. ska försöka att inte glömma ngn ;) Annars är det ju tur att man bor i Ed, när jungeltelegrafen är så effektiv ;) Känns som om alla är involverade i detta nu.. många frågor om när det är dags får man. Å då inte bara av våra familjer och vänner utan av alla möjliga, kul!

Solen lyser och det ser ut att bli en toppen dag, synd bara att jag inte klarar av att sitta så länge i solen längre, men skuggan finns ju alltid.. Får väl leta upp en bra bok så jag har ngt att göra. A skulle sluta lite tidigare i dag och följa med mig till BM, alltid skönt att gå båda två.. Hade ju hoppats på att skrutten skulle vara ute så att vi inte behövt gå dit i dag men h*n verkar trivas bra i min mage.. Avböjde en fika förut oxå, känner inte att jag orkar dra mig in till Ed.. Får ta igen det sen när liten är ute..

Hade en toppen eftermiddag/kväll på kornsjön i går. Jag packade ner korv, bröd och en engångsgrill. Mötte upp  A och så tog vi båten ut till en ö, där tillbringade vi nån timme, åt, myste och bara pratade.. Så härligt!

Ne kanske ska ta mig ur soffan..

Först en uppdatering på era gissningar.
Nathalie;
18 juni, tjej,  2830g och 49cm lång
Marie;
20 juni, tjej, 3100g och 49cm lång
Lina;
21 juni, kille, 3560g och 52cm lång
Annicka;
22 juni, tjej,  3324g och 52cm lång
Erica
23 juni (mitt på dagen), kille, 3005g och 50cm lång
Evelina;
24 juni, tjej, 3258, 51cm lång
Angelica
25 juni, kille, 3140 och 52cm lång
Jenny;
26juni, tjej, 3452, 50cm lång
Callo;
27 juni, tjej, 3197, 50cm lång
Annelie;
28 juni, kille, 3580, 52cm lång
Carro;
4 juli, tjej, 3447, 52 cm lång

Soo.. Hoppas verkligen inte att det blir som Carro tror...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

henny, läser din blogg konstant, och tankarna går direkt när du inte uppdaterar den, snart får den där skrutten komma ut:D

2009-06-24 @ 11:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0