So... fredag å slutkörd!

Kalas tär verkligen på krafterna.. i dag var det Charlotte som gick ur nian och självklart var det att fira henne ;) Först var det upp till skolan för att ta emot henne när hon sprang ut. Dock var det så dåligt väder att vi var i Bollhallen.. Sen snabbade jag mig hem, hann vila i 20 minuter och sen ut till Bästorp på kalas.. Där jag åt smörgåstårta som en häst eller liknande, tror aldrig jag ätit så mycket nån gång. Den var supergod! Å självklart var jag tvungen att ta lite efterrätt oxå så nu rullar jag typ fram.. men eftersom det är fredag och jag inte orkar med ngt mer än att ligga i soffan köpte A lite lösgodis och känner jag mig själv rätt lär jag sitta med handen i skålen om en liten liten stund! Men snart ska jag ta tag i livet igen.. Kan ju fortfarande skylla på att jag är gravid!

Så nu vet ni vad jag gjort i dag... Å Callo än har jag inte åkt in... ska försöka att komma ihåg bloggen varje dag nu i fortsättningen...

Trevlig fredag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0