Toppnotering på besökare..

Ja, blir bara fler och fler för varje dag.. inte bara jag som längtar efter vår lilla skatt nu skulle jag tro. Med tanke på hur många sms och telefonsamtal jag fick i går verkar det som om h*n är MYCKET efterlängtad..

Men jag måste göra er besvikna.. inget på g än så länge.. Trots en skogspromenad.. tror visserligen inte på att man kan gå i gång en förlossning men prova kan man ju göra ;)

Vädret i dag ser ut att bli kanon, så i eftermiddag när A kommer från jobbet blir det en tur med båten på kornsjön.. Tänkte köpa med en engångsgrill så att vi kan äta lite och mysa! Får ta vara på de fina vädret.. Kanske kan få dagen att gå lite snabbare i alla fall!

Uppdaterar senare..

Kommentarer
Postat av: Kattis

lycka till nu, snart kommer den ut:) Tänker på dig

2009-06-23 @ 15:22:31
URL: http://liljenkonvalj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0