Vart försvann de första 237 dagarna??

Idag är det alltså bara tre dagar kvar till BF, känns ju heeel konstigt.

Har ju vant mig med att ha en mage som ständigt är i vägen, även att inte kunna gå fortare än en snigel.. att äta 5 illgröna (sura) äpplen varje dag är oxå en vana.. Gaviskon har blivit en av mina bästa vänner och när halsbrännan smyger sig på är det de ända som hjälper..Tröttheten går inte längre att göra något åt, den är för det mesta närvarande.  

Jag har oxå vant mig med litens sparkar, som den sista tiden blivit mer buffningar, att man kan busa med den i magen ;) När A pratar nära magen får han ofta en reaktion..  Reaktioner från liten får man även när jag höjer rösten eller spelar hög musik, den visar redan att den finns ;) Den sista tiden hickar liten ofta på nätterna och håller mig vaken, men bara vetskapen på att det är vår bebis som hickar gör att det hela blir underbart.. då ligger jag där mitt i natten, trött som få men med ett leende på läpparna..

Men nu är snart denna tiden över.. om tre veckor (nu hoppas jag ju slippa gå över så mycket) har vi en liten hos oss, en blandning av oss två. Jag ryser av välbehag bara av tanken.. Kärleken till denna lilla är redan så ofantligt stor och h*n är efterlängtad.. och inte bara av oss..Vi ska nu ta oss an den största utmaning vi någonsinn haft, men jag känner på mig att det kommer bli fantastiskt!

Bilderna är klickbara!

                                     




Kommentarer
Postat av: callo

snart snart! Lite pirrig är man här nere i göteborg. :) Nej, man får hoppas att ungen kommer inom tre veckor! kram kram

2009-06-18 @ 14:11:41
URL: http://callo84.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad mysigt! Förstår att du väntar! Helt sjukt vad fort tiden har gått.. Hoppas ni får en trevlig midsommar! Om inte bebisen har kommit på måndag (o om du orkar) kanske vi kan ta en fika? Ska ut till Ed o skriva jobbkontrakt för jag har fått jobb på Utsikten! =)Pussåkram

2009-06-18 @ 16:30:33
Postat av: Henny

Callo; Jo visst börjar man känna av nervositeten lite, men än så länge inga tecken.. Men den som väntar på ngt gott.. Ha en bra midsommar! Kramar



Jenny; Tiden bara försvinner, känns som i går jag gjorde testet.. Va kul med jobbet, grattis! Vilken tjänst är det? Du kan väl höra av dig på måndag så kan vi se dagsformen ;) Ha en bra helg! Kramar om!

2009-06-19 @ 07:11:57
URL: http://hennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0