11/3-2009

Då var det onsdag igen och jag har sovmorgon! Är verkligen underbart skönt, kunna sova länge och äta frukost i lugn och ro.

I går var det vattengympa.. måste vara den skönaste träningsformen, njuter av varje sekund i det varma vattnet. Håller tummarna för att jag ska hålla mig frisk så att jag kan gå många gånger till.  Men det är klart att det börjar kännas lite.. i går gick det bra men på slutet fick jag lite sammandragningar.. AJ!

På kvällen var mamma, pappa och John här. Vi åt äppelpaj och sen blev det bygglovstittande. Så jävla fin altan de byggde.. vi funderar ju på att dra igång bygget av våran när snön försvinner. Får väl se vad vi orkar med. Ganska mycket annat som ska prioriteras först bara..

I dag blir det jobb fram till halv sex, sen lite handling.

Blir Ikea til helgen, kul! Jag, A, mamma och pappa ska åka. Ta med kök till dom hem så stora släpet är med! Bra om jag nu mot förmodan skulle hitta ngt!

Dags att åka mot jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0