Älskade fredag!!

Blev ju ännu bättre nu när jag fick sovmorgon.. de ringde från jobbet och sa att det var lite sjukdomar så att jag troligtvis kommer ifrån redan klockan 16.30. Inte helt fel på en fredag..

A åkte ju på skidresa i dag med några av killarna på jobbet. Så kvällen tänkte jag spendera hos mina föräldrar. De skulle laga ngn kvällsmat å så blir det väl slö tittande på tvn. Säkert några turer in på Ikeas hemsida för att leta inspiration. Ska ju troligtvis dit nästa vecka.. skoj!

Annars har jag tänkt att hinna med lite städning i eftermiddag.. får se om jag handlar tills i morrn redan i dag. kan vara skönt att ha det gjort. Synd att inte alla hade möjlighet att komma men ser verkligen framemot att få träffa de som kan komma. Länge sen man hade tid att bara sitta å prata.. Ska bli mysigt! Har i stora drag kommit fram till vad jag ska bjuda på, relativt enkelt men förhoppningsvis går det hem i alla fall.. Éftersom jag vet att ni läser så avslöjar jag inget än ;) Eller kan ju säga att det inte blir tacos i alla fall..

Ser ni den lilla bebisen högst upp i bloggen.. det är vår lilla krabat. 107 dagar kvar i dag.. känns otroligt spänande att det närmar sig! Hittade till detta verktyg på två andra av de bloggar jag läser då och då.
meandmyroom.blogg.se  och noscarlett.devote.se

Dags att ta jag i dagen!

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0