Bebisens hjärtljud..

Å vad mysigt det är att lyssna på h*n i min mage.. I dag låg hjärtljuden på 152 förra gången 142... Lite mer aktiv nu kanske. Allt annat såg bra ut med den lille. Dock var mitt blodvärde inte så bra.. 99. Så jag fick ta en del fler prover. Å så ska jag börja äta järntabletter varje dag i stället för varannan. Hoppas det blir bättre tills nästa gång.

Annars har jag inte gjort så mycket i dag.. trött som vanligt, Kan ju kanske bero på det dåliga blodvärdet. Har sovmorgon i morrn.. hur gott som hellst!

Ne.. ryggläge väntar!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ojoj, livlig! Knapra järn nu så vi på lördag! kram

2009-03-05 @ 23:41:36
URL: http://ninna.devote.se
Postat av: Lina

Men gumman, så kan du ju inte ha det...tugga järntabletter och sug lite på ett järnrör emellanåt så ska det nog bli bra! ;) Saknar!!! Kram

2009-03-06 @ 08:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0