Det kommer ner mer vit snö... jag som vill ha vår!

Trodde inte det var sant när jag vaknade och såg att det snöade.. men... skulle det inte bli vår nu??!! Jag började i alla fall få lite vårkänslor, hoppas att det snart går över. Annars lär väl inte snön smälta förän till  midsommar..

Snart på väg till jobbet.. blir väl jobb hela veckan.. känner mig piggare från förkylningen så det blir förhoppningsvis vattengympa i morrn, inte varit med på två veckor nu juh.. Annars har jag inget planerat.. får väl se hur trött man är efter arbetsdagarna.

Nopp.. dags att leta kläder..


LYCKA TILL I DAG, VÄNNEN!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan Henny!

Tänkte höra med dig om du fick göra en uppgift ang en lärandesituation? Jag ska börja med min i veckan och tänkte höra om du kanske ville mail mig din om du skrev en sådan bara för att få en överblick i hur de ska se ut.? I så fall kan du maila mig på [email protected]

Vore super snällt!

Kram

2009-03-03 @ 16:23:36
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0